Kampania edukacyjna Mikrofirma
PISil objęła wspólnie z innymi organizacjami patronat nad kampanią edukacyjną „Mikrofirma”. Kampania jest dostępna w ramach prenumeraty online Gazety Wyborczej, Dziennika Gazety Prawnej oraz na portalu www.poradnikbiznesu.info.
W ramach tej kampanii zamieszczono odpowiedź na kilka pytań związanych z szeroko pojętym tematem roli sprawnego łańcucha dostaw kształtowaniu satysfakcji klienta. W marcowych wydaniach w ramach kampanii ukazały się min. następujące publikacje:
„ Łańcuch dostaw jest tak silny jak jego najsłabsze ogniwo”,
„Rola logistyki e-commerce w kształtowaniu satysfakcji klienta”,
„ Trendy w zatrudnieniu w branży logistycznej”,
więcej na: http://project.mediaplanet.com/26971.pdf oraz na podstronie:
https://www.poradnikbiznesu.info/e-biznes/lancuch-dostaw-jest-tak-silny-jak-jego-najslabsze-ogniwo/, żródło : www.poradnikbiznesu.info/CC