21.09.2017 Na początku jest marka, czyli powrót do podstaw. Jak zbudować silną markę w branży TSL?
Temat: Na początku jest marka, czyli powrót do podstaw. Jak zbudować silną markę w branży TSL?
Termin: 21.09.2017, 8,30 – 16,30 (8 godz.)
Miejsce: Polska Izba Spedycji i Logistyki, Gdynia, ul. Świętojańska 3/2
Cena warsztatu: 600 + 23 % vat = brutto PLN 738,00 / os.
Cel szkolenia: Wskazanie uczestnikom, co powinno się uwzględnić budując silną markę, z uwzględnieniem specyfiki rynku TSL. Określenie elementów marki jako podstawa do spójnych działań komunikacyjnych i skutecznych działań sprzedażowych firmy z branży TSL.
Metodologia: Wykład połączony z pracą warsztatową, angażującą grupę we wspólne rozważania.
Program szkolenia:
8.30 – 09.30 Czy silna marka ma znaczenie na rynku TSL?
- znaczenie marki, wpływ silnej marki na pozycję firmy
- specyfika rynku TSL w kontekście zarządzania marką
- wpływ siły marki na siłę przetargową firm w branży TSL
09.30 – 10.30 Czym są i do czego służą modele marki?
- omówienie modeli marek
- elementy spójnej marki – na przykładzie modelu Brand Key
10.30 – 10.45 Przerwa kawowa
10.45 – 12.15 Wykorzystanie modelu Brand Key na rynku TSL
– charakterystyka poszczególnych elementów – cz. I
- rdzenne mocne strony marki, podstawowe wartości
- analiza konkurencji
- określenie grup docelowych
- wgląd w potrzeby odbiorców
- sformułowanie korzyści funkcjonalnych i emocjonalnych marki
12.15 – 12.45 Przerwa (kanapki lub tylko kawa, herbata – wg Organizatora)
12.45 – 14.15 Wykorzystanie modelu Brand Key na rynku TSL
– charakterystyka poszczególnych elementów – cz. II
- personifikacja marki – określenie wartości, przekonań i osobowości
- RTB – reason to belive – elementy uwiarygadniające markę
- najważniejszy wyróżnik marki
- esencja marki
14.15 – 14.45 Archetyp marki
14.45 – 15.00 Przerwa kawowa
15.00 – 16.00 Zasady prowadzenia działań marketingowych w oparciu o markę
16.00 – 16.30 Podsumowanie i dyskusja.
Efekty – uczestnicy po szkoleniu będą:
- Potrafili dogłębnie przeanalizować elementy, które w branży często uznaje się za oczywiste – i przez to są zaniedbywane
- Rozumieli i doceniali spójność marki, działań sprzedażowych i komunikacyjnych w branży TSL
- Mieli świadomość pożądanych kierunków zmian w swoich firmach
- Posiadali narzędzie umożliwiające wpływ na markę ich firm
Prowadzący: Maciej Łabuda – Menedżer ds. Projektów w firmie doradczej Lograd. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania marketingiem, marką, produktem i projektem w różnych branżach, zarówno na rynku B2B, B2C, w tym dóbr luksusowych, jak i w administracji publicznej. Z sukcesem wdrażał i prowadził projekty marketingowe zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym, przygotowywał strategie marketingowe oraz zarządzał budżetami marketingowymi o wartości ponad 3 milionów EUR. Absolwent Handlu Zagranicznego na Uniwersytecie Gdańskim, studiował również w ICHEC Business School w Brukseli oraz ukończył Studium Podyplomowe Zarządzanie Projektem na Politechnice Gdańskiej.
W szczególności specjalizuje się w obszarze strategii marketingowych, zarządzania marką oraz kreatywnych rozwiązaniach w komunikacji i marketingu.
Zgłoszenia prosimy wysyłać na adres: pisil@pisil. pl w terminie do 14.09.2017 (red.)