11 wrz 2020

11 wrz 2020

Zgłoszenia pracownika delegowanego za pośrednictwem dedykowanego portalu na terytorium Królestwa Niderlandów

Przez:

Sekcja: Aktualności

Z dniem 1 września br. zakończył się na terytorium Królestwa Niderlandów półroczny okres przejściowy, w którym pracodawcy delegujący pracowników na terytorium tego kraju nie ponosili odpowiedzialności za brak zgłoszenia pracownika za pośrednictwem dedykowanego portalu zgłoszeniowego. Mając powyższe na uwadze, od 1 września br. nie można wykluczyć wzmożonych kontroli oraz nakładania kar w przypadku niestosowania się do obowiązku zgłoszenia delegowania.

Holenderskie Ministerstwo Spraw Społecznych i Zatrudnienia utworzyło specjalną stronę internetową: www.postedworkers.nl , przez którą należy dokonać rejestracji i zgłoszenia. Przedmiotowa strona internetowa dostępna jest również w języku angielskim oraz niemieckim. Ponadto, zakładka: (https://english.postedworkers.nl/faq) zawiera najczęściej zadawane pytania, dostępne są m.in. informacje odnośnie obowiązku zgłoszenia, dedykowanego portalu zgłoszeniowego, wyjątków od obowiązku zgłoszenia. (Źr. Ministerstwo Infrastruktury-K.O.)

Wykonanie: Nautil.pl & CreNet