3 cze 2024
Wiążące informacje w II instancji i trybach nadzwyczajnych wyłącznie elektronicznie od 1.07.2024 r.
Od 1 lipca 2024 roku pisma w sprawie wiążącej informacji stawkowej (WIS), wiążącej informacji akcyzowej (WIA), wiążącej informacji o pochodzeniu (WIP) i wiążącej informacji taryfowej (WIT) należy składać wyłącznie elektronicznie:
- odwołania, zażalenia oraz wszystkie inne pisma w toku postępowania w zakresie WIS poprzez konto w serwisie e-Urząd Skarbowy (strona otwiera się w nowym oknie),
- odwołania, zażalenia oraz wnioski o zmianę, uchylenia, przedłużenia ważności WIA i wszystkie inne pisma w toku postępowania w zakresie WIA poprzez konto na PUESC,
- odwołania oraz wszystkie inne pisma w toku postępowania w zakresie WIT i WIP poprzez konto na PUESC.
Złożenie pisma w sprawie WIS, WIA, WIP i WIT w innej formie będzie nieskuteczne.
Organ również będzie doręczał korespondencję elektronicznie:
-w e-Urzędzie Skarbowym – w zakresie WIS,
-na PUESC – w zakresie WIA, WIP i WIT. .(Źr.www.puesc.gov.pl-K.O.)