10 Lip 2017

10 Lip 2017

3.10.2017 Jak w dobie rynku pracownika motywować i utrzymać najlepszych.

Przez:

Sekcja: Szkolenia

Temat: Jak w dobie rynku pracownika motywować i utrzymać najlepszych.

Termin: 3.10.2017, 8.30-16,30 (8 godz.)

Miejsce: Polska Izba Spedycji i Logistyki, ul. Świętojańska 3/2, Gdynia

Cena warsztatu: 600 + 23 % vat = brutto PLN 738,00 / os.

Cel szkolenia: Zapoznanie uczestników z najważniejszymi zagadnieniami dotyczącymi motywowania pracowników oraz zapobiegania nadmiernej rotacji. Zainspirowanie uczestników do przemyśleń i poszukiwania nowych rozwiązań w dobie rynku pracownika oraz w świetle zmian pokoleniowych.

Metodologia: Wykład połączony z pracą warsztatową, angażującą grupę we wspólne rozważania.

Program szkolenia:

8.30 – 09.30     Aktualny rynek pracy w branży TSL

  • charakterystyka rynku pracy w branży TSL
  • zmiany na przestrzeni ostatnich lat
  • pokolenie Y – wpływ zmian pokoleniowych na zarządzanie zespołem

09.30 – 10.30    Dobra i zła rotacja pracowników

  • jak odróżnić dobrą rotację od złej i jak nimi zarządzać
  • główne przyczyny rotacji pracowników
  • koszty rotacji pracowników

10.30 – 10.45     Przerwa kawowa

10.45 – 12.15     Motywacja – co to właściwie jest?

  • teorie motywacji
  • czynniki higieniczne a czynniki motywujące
  • wymiary motywacji

12.15 – 12.45     Przerwa (kanapki lub tylko kawa, herbata – wg Organizatora)

12.45 – 14.30     Obszary wewnętrzne firmy wpływające na poziom rotacji i motywację pracowników

  • wpływ kultury organizacyjnej na postawy, zaangażowanie i motywację pracowników
  • wartości firmy i wartości osobiste
  • postawa i jakość pracy menedżera oraz system zarządzania organizacją
  • komunikacja wewnętrzna i informacja zwrotna
  • zjawisko wypalenia zawodowego

14.30 – 14.45     Przerwa kawowa

14.45 – 16.15     Motywowanie przez angażowanie

  • czym jest motywowanie przez angażowanie
  • możliwość wdrożenia w firmach branży TSL

16.15 – 16.30     Podsumowanie i dyskusja

Efekty – uczestnicy po szkoleniu będą:

  1. Wiedzieli, jakie czynniki wpływają na poziom motywacji pracowników
  2. Wiedzieli, jak uchronić się przed nadmierną rotacją pracowników i związanym z nią ryzykiem
  3. Zainspirowani do poszukiwań nowych sposobów motywowania i zwiększania zaangażowania
  4. Lepiej rozumieli zachodzące na rynku zmiany, w tym zmiany pokoleniowe

Prowadzący: Piotr Ławacz – Menedżer ds. Projektów Rozwojowych w firmie doradczej Lograd. Trener, coach, konsultant. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie jako trener i konsultant w zakresie umiejętności związanych z komunikacją interpersonalną, kierowaniem i motywowaniem. Zrealizował ok. 1900 dni szkoleniowych. Z wykształcenia psycholog. Certyfikowany coach International Coach Federation na poziomie ACC. Prowadził szereg projektów szkoleniowo-rozwojowych, pełniąc funkcje zarządcze, projektowe i wykonawcze. Posiada doświadczenia biznesowe w zakresie kierowania działami firm szkoleniowych i konsultingowych, zespołami sprzedawców i osobistej sprzedaży B2B. Specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej, motywacji oraz wprowadzaniu zmian w organizacji Klienta. Pracuje nad zwiększaniem efektywności biznesowej poprzez łączenie psychologicznej sfery działalności firmy z aspektami ekonomicznymi.

Zgłoszenia prosimy przysyłać na adres pisil@pisil.pl w terminie do 25.09.2017 (red.)

 

 

Wykonanie: Nautil.pl & CreNet