28 wrz 2016

28 wrz 2016

26.10.2016 Dochodzenie roszczeń od przewoźnika drogowego i spedytora – postępowanie reklamacyjne

Przez:

Sekcja: Archiwum Szkolenia

Temat:     Dochodzenie roszczeń od przewoźnika drogowego i spedytora – postępowanie reklamacyjne

Termin:   26.10.2016,   godz. 9,30 – 14,30 (6 godz.)

Miejsce: siedziba Polskiej Izby Spedycji i Logistyki, Gdynia, ul. Świętojańska 3/2

Wykładowca: radca prawny świadczący pomoc prawną przedsiębiorcom, wykonującym usługi w zakresie spedycji i transportu, praktyk.

Program szkolenia:

Dochodzenie roszczeń od przewoźnika drogowego i spedytora – postępowanie reklamacyjne

1.Dochodzenie roszczeń z umowy spedycji: 

  • Zasady, krąg podmiotów legitymowanych
  • Zasady dochodzenia roszczeń od spedytora dalszego
  • Znaczenie faktu poniesienia szkody
  • Terminy przedawnienia
  • Umowne i ustawowe ograniczenia wysokości odszkodowania należnego od spedytora
  1. Dochodzenie roszczeń od przewoźnika lądowego w przewozie krajowym i międzynarodowym:
  • Umowa przewozu a treść listu przewozowego
  • Krąg podmiotów uprawnionych
  • Znaczenie aktów staranności przy odbiorze przesyłki
  • Postępowanie reklamacyjne
  • Terminy zawite i konsekwencje prawne ich upływu
  • Terminy przedawnienia roszczeń
  • Ograniczenia wysokości odszkodowania
  • Klauzula wartości i specjalny interes w dostawie
  1. Likwidacja szkód transportowych z ubezpieczenia OCP
    • Umowa przewozu a warunki ubezpieczenia
    • Zasady dochodzenia roszczeń od ubezpieczyciela

Cena zawiera wykłady, materiały, przerwy kawowe i wynosi:

  • Zrzeszeni 350,00+ 23 % vat, tj. brutto 430,50/ osoba
  • Niezrzeszeni 450,00 + 23 % vat, tj. brutto 553,50 / osoba

Wpłaty na konto: Bank Millennium 34 1160 2202 0000 0000 6190 4525

W dniu wpływu należności na konto wystawimy fakturę i prześlemy na wskazany adres.

Zgłoszenia prosimy przysyłać na adres: pisil@pisil.pl w terminie do 20.10. 2016 r..

W przypadku konieczności uzyskania dodatkowych wyjaśnień proszę o kontakt.

 

Wykonanie: Nautil.pl & CreNet