1 Sty 2018

1 Sty 2018

21.03.2018 Warszawa – Jak w dobie rynku pracownika motywować i utrzymać najlepszych

Przez:

Sekcja: Szkolenia

 Cel szkolenia: Zapoznanie uczestników z najważniejszymi zagadnieniami dotyczącymi motywowania pracowników oraz zapobiegania nadmiernej rotacji. Zainspirowanie uczestników do przemyśleń i poszukiwania nowych rozwiązań w dobie rynku pracownika oraz w świetle zmian pokoleniowych.

 Prowadzący: Piotr Ławacz – Dyrektor ds. Projektów Rozwojowych w firmie doradczej Lograd. Trener, coach, konsultant. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie jako trener i konsultant w zakresie umiejętności związanych z komunikacją interpersonalną, kierowaniem i motywowaniem. Zrealizował ok. 1900 dni szkoleniowych. Z wykształcenia psycholog. Certyfikowany coach International Coach Federation na poziomie ACC. Prowadził szereg projektów szkoleniowo-rozwojowych, pełniąc funkcje zarządcze, projektowe i wykonawcze. Posiada doświadczenia biznesowe w zakresie kierowania działami firm szkoleniowych i konsultingowych, zespołami sprzedawców i osobistej sprzedaży B2B.

Specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej, motywacji oraz wprowadzaniu zmian w organizacji Klienta. Pracuje nad zwiększaniem efektywności biznesowej poprzez łączenie psychologicznej sfery działalności firmy z aspektami ekonomicznymi.

Do kogo skierowany jest warsztat? Dyrektorzy i menedżerowie wszystkich obszarów zarządzający zespołami, którzy chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie komunikacji i motywowania zespołu, dyrektorzy, menedżerowie i specjaliści HR.

Metodologia: Praca warsztatowa, angażująca grupę we wspólne rozważania.

 Program szkolenia:

8.30 – 09.30     Aktualny rynek pracy w branży TSL

  • charakterystyka rynku pracy w branży TSL
  • zmiany na przestrzeni ostatnich lat
  • pokolenie Y – wpływ zmian pokoleniowych na zarządzanie zespołem

09.30 – 10.30    Dobra i zła rotacja pracowników

  • jak odróżnić dobrą rotację od złej i jak nimi zarządzać
  • główne przyczyny rotacji pracowników
  • koszty rotacji pracowników

10.30 – 10.45     Przerwa kawowa

10.45 – 12.15     Motywacja – co to właściwie jest?

  • teorie motywacji
  • czynniki higieniczne a czynniki motywujące
  • wymiary motywacji

12.15 – 12.45     Przerwa kawowa

12.45 – 14.30     Obszary wewnętrzne firmy wpływające na poziom rotacji i motywację pracowników

  • wpływ kultury organizacyjnej na postawy, zaangażowanie i motywację pracowników
  • wartości firmy i wartości osobiste
  • postawa i jakość pracy menedżera oraz system zarządzania organizacją
  • komunikacja wewnętrzna i informacja zwrotna
  • zjawisko wypalenia zawodowego

14.30 – 14.45     Przerwa kawowa

14.45 – 16.15     Motywowanie przez angażowanie

  • czym jest motywowanie przez angażowanie
  • możliwość wdrożenia w firmach branży TSL

16.15 – 16.30     Podsumowanie i dyskusja

Czas trwania: 8 godzin

Termin:  21.03.2018 , Warszawa ( dokładny adres podamy dodatkowo)

Cena: PLN 600 + 23 % VAT/os

Zgłoszenia przyjmujemy na adres pisil@pisil.pl w terminie do 12.03.2018

 

Wykonanie: Nautil.pl & CreNet