21 wrz 2017

21 wrz 2017

18.10.2017 WARSZAWA – Na początku jest marka, czyli powrót do podstaw. Jak zbudować silną markę w branży TSL?

Przez:

Sekcja: Archiwum Szkolenia

 Temat: Na początku jest marka, czyli powrót do podstaw. Jak zbudować silną markę w branży TSL?

Termin: 18.10.2017  godz. 8,30 – (8 godz. lekc. )

Miejsce: Centrum Szkoleniowego Grupy SET ,  ul. Jana Kazimierza 45  ▪  01-248 Warszawa

 Cel szkolenia: Wskazanie uczestnikom, co powinno się uwzględnić budując silną markę, z uwzględnieniem specyfiki rynku TSL. Określenie elementów marki jako podstawa do spójnych działań komunikacyjnych i skutecznych działań sprzedażowych firmy z branży TSL.

Metodologia: Wykład połączony z pracą warsztatową, angażującą grupę we wspólne rozważania.

 Program szkolenia:

8.30 – 09.30     Czy silna marka ma znaczenie na rynku TSL?

  • znaczenie marki, wpływ silnej marki na pozycję firmy
  • specyfika rynku TSL w kontekście zarządzania marką
  • wpływ siły marki na siłę przetargową firm w branży TSL

09.30 – 10.30    Czym są i do czego służą modele marki?

  • omówienie modeli marek
  • elementy spójnej marki – na przykładzie modelu Brand Key

10.30 – 10.45     Przerwa kawowa

10.45 – 12.15     Wykorzystanie modelu Brand Key na rynku TSL

– charakterystyka poszczególnych elementów – cz. I

  • rdzenne mocne strony marki, podstawowe wartości
  • analiza konkurencji
  • określenie grup docelowych
  • wgląd w potrzeby odbiorców
  • sformułowanie korzyści funkcjonalnych i emocjonalnych marki

12.15 – 12.45     Przerwa

12.45 – 14.15     Wykorzystanie modelu Brand Key na rynku TSL

– charakterystyka poszczególnych elementów – cz. II

  • personifikacja marki – określenie wartości, przekonań i osobowości
  • RTB – reason to belive – elementy uwiarygadniające markę
  • najważniejszy wyróżnik marki
  • esencja marki

14.15 – 14.45     Archetyp marki

14.45 – 15.00     Przerwa kawowa

15.00 – 16.00     Zasady prowadzenia działań marketingowych w oparciu o markę

16.00 – 16.30     Podsumowanie i dyskusja.

 Efekty – uczestnicy po szkoleniu będą:

  1. Potrafili dogłębnie przeanalizować elementy, które w branży często uznaje się za oczywiste – i przez to są zaniedbywane
  2. Rozumieli i doceniali spójność marki, działań sprzedażowych i komunikacyjnych w branży TSL
  3. Mieli świadomość pożądanych kierunków zmian w swoich firmach
  4. Posiadali narzędzie umożliwiające wpływ na markę ich firm

Prowadzący: Maciej Łabuda – Menedżer ds. Projektów w firmie doradczej Lograd. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania marketingiem, marką, produktem i projektem w różnych branżach, zarówno na rynku B2B, B2C, w tym dóbr luksusowych, jak i w administracji publicznej. Z sukcesem wdrażał i prowadził projekty marketingowe zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym, przygotowywał strategie marketingowe oraz zarządzał budżetami marketingowymi o wartości ponad 3 milionów EUR. Absolwent Handlu Zagranicznego na Uniwersytecie Gdańskim, studiował również w ICHEC Business School w Brukseli oraz ukończył Studium Podyplomowe Zarządzanie Projektem na Politechnice Gdańskiej.

W szczególności specjalizuje się w obszarze strategii marketingowych, zarządzania marką oraz kreatywnych rozwiązaniach w komunikacji i marketingu.

 

Cena: 750 + 23 % vat = brutto PLN 922,50 / os.

Cena obejmuje: wykład, materiały, lunch, przerwa kawowa.

Zgłoszenia prosimy przysyłać na adres pisil@pisil.pl w terminie do 12.10.2017  na adres: pisil@pisil.pl podając dane uczestnika i dane płatnika.

 

 

 

Wykonanie: Nautil.pl & CreNet